Cookies
Cookies jsou klíčové pro optimalizaci naší stránky. Pomáhají nám zaznamenávat data o používání naší stránky a ukládat další informace, které nám pomáhají poskytovat služby, jako je například srovnávací nástroj. Tyto soubory neskladují žádná identifikovatelná osobní data. Více o souborech cookies najdete na naší stránce Ochrana osobních údajů.

CARent POHOTOVOST

Porucha či nehoda a Vy si se svým vozem nevíte rady? Jsme tu pro vás 24 hodin denně / 7 dní v týdnu. Naši nepřetržitou telefonní linku můžete volat vždy, kdy máte jen podezření na technickou závadu nebo jste se svým vozem v jiné svízelné situaci.

Můžete narazit na situace, kdy se rozsvítí „neznámá“ kontrolka, vůz nenastartuje, chová se jinak, než jste zvyklí...  nebo došlo k poškození vozu vlivem nehody či vandalismu.


Vždy volejte 775 775 200! 

Jsme tu od toho, abychom Vám pomohli tyto situace řešit a to i přímo na místě. 


Naše služba má pouze pár základních pravidel: 

  • Linku obsluhuje servisní poradce s technickými znalostmi vozů Ford.
  • Po konzultaci s Vámi servisní poradce vyhodnotí nutnost svého zásahu přímo v místě poruchy/nehody nebo případný odtah vozu.
  • Konzultace na non-stop lince je zcela zdarma, případný výjezd servisního vozidla (max. 50km) je zpoplatněn částkou 1000 Kč, která bude následně odečtena z faktury za opravu vozidla v autocentru CARent.
  • Výjezd zásahového vozidla k nehodě je vždy zdarma!

Pokud se stanete účastníkem nehody, pak také neváhejte a volejte naši linku 775 775 200. Servisní poradce bezplatně dorazí na místo nehody, pomůže Vám se správným vyplněním záznamu o nehodě,  nahlášením škody, zajistí pro Vás náhradní vozidlo a postará se další administrativu i o kvalitní opravu vašeho vozidla.

V případech, kdy je u Vašeho vozidla aktivní služba Ford Assistance 12, pak Vás servisní poradce odkáže na linku 800 36 73 29, kterou provozuje Ford ČR. Vy už budete ale předem obeznámeni na jaké služby máte v rámci Ford Assistance nárok a jak postupovat.

Ford Assistance 12

Stručné podmínky prodloužené asistenční služby

  • Nehoda nebo porucha < 50 km od domovského servisu CARent:

Pokud problém nelze vyřešit na místě, odtáhneme Vaše vozidlo k nejbližšímu autorizovanému opravci Ford. Požadujte odtah přímo na Bělohorskou 46, Brno. Jestliže vozidlo není možné opravit téhož dne, máte nárok na náhradní vůz zdarma, nejdéle však na 2 dny. 

  • Nehoda nebo porucha > 80 km od domova a současně > 50 km od domovského servisu CARent:

Pokud problém nelze vyřešit na místě , Ford Assistance zajistí odtah vozidla k nejbližšímu autorizovanému opravci Ford. V tomto případě máte možnost využít jedné z variant

  • Náhradní vůz zdarma na 2 dny.
  • Ford Assistance Vám může uhradit přiměřené náklady na cestu do cíle nebo bydliště.
  • Ford Assistance Vám může uhradit náklady na ubytování v hotelu, avšak nejdéle na 3 noci v hotelu a nejvýše 100 EUR.

Jestliže opravu vozidla nelze dokončit do 5 pracovních dní, můžete zažádat o přepravu vozidla do autorizovaného servisu nejblíže Vašemu domovu!

Cesta ke svému vozidlu vlakem v první třídě (při cestě > 6 hodin můžete využít ekonomickou třídu linkovým letadlem) Vám bude také hrazena.

Podrobný text najdete zde: FordAssistance 12.pdf.


Non-stop pomoc při nehodě

Pojistná událost - pomůžeme Vám na místě nehody a všechny nepříjemnosti vyřídíme za Vás! V případě havárie nebo poškození vozidla nezoufejte. Máme pro Vás non-stop pomoc při nehodě, pomůžeme Vám přímo v místě nehody a s následnou agendou likvidace pojistné události. Vyřešíme za Vás nepříjemnosti a poskytneme Vám náhradní vůz. 


Čtěte také Jak správně postupovat v případě nehody.


Není jednoduché v dnešní době správně zlikvidovat pojistnou událost. Kromě vyplnění různých formulářů můžete narazit i na pojišťovnu, která bude vůči Vám postupovat s cílem snížit pojistné plnění, likvidátor může nepříjemně prodlužovat dobu vyřizování agendy apod. V místě nehody se také můžete setkat s takzvanými "lovci nehod", kterým se nevědomky smluvně upíšete. Mohou Vás dále čekat nemilá překvapení, jako katastrofální kvalita opravy bez nároku na reklamaci, doplatek za náhradní vozilo apod.


Čtěte více v článku Lovci nehod.


Asistenční NON-STOP linka pro pomoc při nehodě: 775 775 200


Pro pomoc s likvidacemi škodních událostí se obraťte na:
Pavel Vyzourek
technik autorizované karosárny CKO
tel.: 548 14 14 55, 548 14 14 14
mobil: 775 775 215
e-mail: pavel.vyzourek@carent.cz

Novinky